Monday, June 7, 2010

Dhia' Adeleeya :: 5 Jun 2010 :: Seremban

Salam semua!

Seperti dijanjikan dalam entri lepas, aku nak uploadkan gambar2 yang aku shot pada majlis harijadi Dhia' Adeleeya yang berlangsung di Seremban, N9.

Waktu aku sampai, mak ayah Dhia' masih sibuk dengan persiapan; memasang belon, atur2 makanan, goodies. Si cilik Dhia' ni pulak sedang nyenyak tidoq! Dengar cerita dari mak ayah dia, Dhia' baru kuar dari wad..demam panas. Sian.....

Apapun, bday Dhia' sangat meriah. Hampir 500 shot aku dapat hari tu. Aku letakkan kat sini yang aku dah sempat aku edit (minimum touch up). Yang berlambak lagi tu, aku akan uploadkan dalam flickr atau photobucket.



Dhia' nyenyak tidur.....

Wajah-wajah ceria Dhia sambut besdaynya yang pertama!

Dhia' tido lagi...

Dhia dan neneknya....

Dhia dan ibunya!

So bagi anda semua yang ada event atau sesaje nak shot gambar untuk kenangan, jangan lupa hubungi kami dengan segera (sementara promosi masih ada!).

Hubungi kami di +6012.453 8448

No comments:

Post a Comment