Monday, December 14, 2009

Outing | Monumen Alaf Baru | 13 Dec 09


Semalam saya berpeluang untuk join outing geng2 Nikon kat Monumen Alaf Baru, Putrajaya. Mula-mula rasa janggal dan pelik skit sebab saya sorang ja yang pakai selain jenama Nikon. Tetiba ada sorang mat saleh datang, pakai Lumix. So, ada la geng janggal sekali...

Target kami nak captured gambar model waktu senja atau sunset. Di samping tu, diorang nak sharing on CLS techniques. Oleh kerana tak nak mengganggu sangat aktiviti diorang, saya pun syok2 shoot dengan my alpha. Model? My beloved wife la....hehe.

Thanx to bro Crol (Serindit Photo) coz ajak saya join outing ni n ajar setting2 manual untuk capture gambar2 outdoor. Hari ni saya agak penat dan xsempat nak pick gambar2 yang paling best untuk di upload. Baru lepas tengok Malaysia VS Vietnam kat TV2. Apapun, jom usha...jangan lupa check updates nye nanti..

2 comments:

  1. beb..satu ja ka gambo..bubuh la lagi..dok mana? blh lokem projek shoot

    ReplyDelete
  2. Bro rizuan..tq visit. Aku dok KL. Bleh ja lokem2 hehe. contact aku kat phone.

    ReplyDelete